امور اداری واستخدام

امور اداری واستخدام

استخدام

الف) شرایط

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران ،متدین به یکی از ادیان رسمی کشور واعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران

2- انجام خدمت وظیفه با معافیت قانونی ( برای آقایان )

3- نداشتن تعهد خاص خدمتی به وزارتخانه ها ،سازمان ها ،ارگانها و نهادها یا اشتغال رسمی ،پیمانی در سازمان ها نهادها ،موسسات و شرکت های وابسته به دولت

4- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آرای قضایی و مراجع ذیصلاح از خدمات دولتی منع شده یا مستخدم دولت بوده و باز خرید خدمت شده باشند .

5- دارا بودن سلامت تن و روان برای شغل معلمی و برخورداری از توانایی لازم برای انجام فعایت های آموزش و پرورش براساس ضوابط و مقررات مربوط و دستور العمل های شماره 608/3/2/ک-24/1/79 وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که رعایت آن الزامی است .

6- تایید صلاحیت استخدامی از سوی هسته گزینش نیروی انسانی سازمان

7- داشتن مدرک و رشته تحصیلی مطابق آگهی استخدام منتشره(برحسب مورد )

8- عدم اعتیاد به مواد مخدر

9- نداشتن محکومیت جزایی موثر

10- داشتن حداقل 18 سال تمام و نداشتن حداکثر 40 سال(با توجه به شرایط)

تذکر:‌استخدام در آموزش و پرورش در صورت صدور مجوز از سوی سازمان مدیریت امکان پذیر خواهد بود که از طریق نشر آگهی به اطلاع عموم خواهد رسید .

ب)توضیحات

* داوطلبان نباید مستخدم رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های دولتی باشند.

* داوطلبان در صورتی به عنوان پذیرفته شده معرفی خواهند شد که حداقل 50 درصد تا 60 درصد نمره آزمون استخدام را که شامل آزمون تخصصی ،آزمون توانمندی های عمومی ،صلاحیت عمومی و آزمون عملی را بدست آورند

· ایثارگران در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی از 20% ، معلولین عادی 3 درصد و داوطلبان بومی از 50 درصد سهیمه برخوردارند .

· یکی از فرزندان فرهنگی شهید یا جانباز بالای 25% و آزاده (شاغل ، از کارافتاده ، باز نشسته یا فوت شده که در استخدام آموزش وپرورش بوده اند) چنانچه واجد شرایط عمومی استخدام باشند در صورت شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره قبولی در اولویت استخدام قرار خواهند گرفت.

· یکی از فرزندان فرهنگی که واجد شرایط عمومی استخدام باشد در صورت شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره قبولی و .... در صورت داشتن امتیاز مساوی با فرد عادی در اولویت استخدام قرار می گیرد.

· بین متقاضیان شرکت کننده در آزمون در شرایط مساوی اولویت استخدام با معلمان حق التدریس واجد شرایطی است که در حال حاضر اشتغال به کار دارند.

· کلیه دستگاهها موکلف هستند 25% از سهمیه مجوزهای استخدامی خود را به فرزندان شهید اختصاص دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد